streda 15. augusta 2012

Konvičky

8:30 ráno. Otvorím oči. Cez otvorené okno mi na tvár prúdi čerstvý, voňavý vzduch. Vedľa mňa ticho dýcha moja priateľka. Ešte spí. Ale ja už akosi nemôžem. Prvé čo urobím je, že sa pozriem z postele hneď do prava k stolu. Je tam! Včera som si bol totiž zadovážiť novú konvičku. Rok som okolo nej chodil, pozeral na ňu cez výklad.  Ach ako by jej bolo u mňa dobre! Na šťastie, ako každý rok, aj tento mam narodeniny. Dostal som "badžet" keď že odhadnúť môj vkus, čo sa darčeku tyká je náročnejšie. Voľba bola jasnejšia ako jasná! Smer čajový dom! Museli tam mať zo mňa "radosť" keď som tam pobehoval ako splašený. Dnes večer ju začajujem. Nebudem sa tu rozpisovať, ako veľmi sa z nej teším, bolo by to na veľmi dlho a také slová, ktoré by to dokázali opísať, ešte asi nejestvujú :)


9:20 ráno. Zvoní mobil. Dobrý deň, kuriér, máte tu zásielku z čajovne dobrých ľudí. Čo je toto za deň?? K narodkám aj vianoce ?? Prišla ku mne konvička číslo dva. Objednával som ju síce pre moju priateľku, ktorá ešte pred pol hodinou vedľa mňa spala, ale teším sa minimálne asi desať krát viac ako ona. Krásna malá baculka! Tá bude tak isto "pokrstená" dnes večer :) (Pri tomto všetkom, sa mi zdá to yixingové sitko ktoré mi prišlo tiež, skoro nepodstatné)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára